woensdag 20 januari 2010

Back in Time



















De les-opdracht was deze corrigerende slip, dan wel een corrigerende pantybroek/boxer te maken en een bijpassende corrigerende BH in het zwart. Deze modellen zijn bedoeld voor de zwaardere dames omdat ze veel steun geven maar wij hebben ze op eigen maten gemaakt.

Our assignment was this set, a correcting pantyhose and supporting bra in black. These models are meant for the bigger sizes because they are very supporting but we made them in our own sizes.

Ik vond het model wel in het fifties-thema van het forum passen, dus heb de BH nog een beetje opgeleukt met wat rode details.

I thought this model fit our current theme on the lingerie forum, so I embellished the bra with some red details.

Ik ben redelijk tevreden over het resultaat. Broek ging erg goed en zit perfect. Ik ben niet geheel tevreden over de cups, en de afwerking is ook niet mijn beste werk omdat ik het diverse keren opnieuw gedaan heb. Ik heb de beugels deze keer samen laten komen aan de voorkant, dit was een experimentje maar is aardig gelukt. Maar als we het beschouwen als een proefmodel, ben ik best tevreden.

I'm fairly satisfied with the result. Pantyhose was easy to make and a perfect fit. I'm not completely satisfied with the bra-cups, and the coverstitching is not my best work because I redid it several times. I joined the underwires at the front, this was also experimental but it worked quite well. Let's consider this a test model and I'm quite satisfied.

2 opmerkingen:

  1. Saskia, ziet er geweldig uit. Erg mooi met die rode accenten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt zeg....het ziet er inderdaad ''degelijk jaren 50'' uit...maar toch een rode touch van de jaren 10 van deze eeuw...

    BeantwoordenVerwijderen