zaterdag 22 mei 2010

Fatal Flowers



Dit project lag al bijna 2 jaar als U.F.O. (unfinished object) te wachten op me. Ik vind het enorm lastig om een project af te maken wat ik al zo lang heb liggen! Inmiddels heb ik alweer zoveel geleerd dat ik het nu anders zou doen, en ik ben handiger geworden met afwerken. Maar het stofje vond ik zo mooi, dat ik het toch af wilde maken en bovendien heb ik gewoon een nieuwe bikini nodig!

This project has been lying there as an U.F.O. (unfinished object), waiting to be finished. I find it hard to finish something I started such a long time ago! In the meantime I've learned so much, I'd do it differently right now, and have more skills in finishing. But I really loved the fabric and besides, I need a new bikini! 

Fatal Flowers is één van mijn favoriete bands van vroeger. Nu is er op het forum het thema (Funny) Flowers, en deze naam deed mij weer aan deze band denken. Ik was al heel lang de naam kwijt! Een stukje nostalgie dus. En toen vond ik deze naam toch wel erg geschikt voor dit project, en het inspireerde mij vervolgens om hem af te maken! Dit is de bikini met de naam Fatal Flowers.

Fatal Flowers used to be one of my favourate bands when I was in my teens. On the Forum we the new theme is (Funny) Flowers, and this made me remember the name of the band that I couldn't think of for a long time! A bit of nostalgia. I thougt it was a perfect name for this project, so it inspired me to finally finish it! This is the bikini with the name Fatal Flowers.

1 opmerking: