zondag 20 maart 2011

Liebster Award


Ik was laatst op vakantie, en toen kreeg ik van mijn lingerievriendin Tialda de Liebster Award! Dankjewel!

Ik schaam me een beetje dat ik dit zo laat plaats, vooral omdat ik deze blog ook een beetje verwaarloosd heb de laatste tijd.  Tialda heeft hem dan ook gegeven om mij een beetje aan te moedigen. Ik had de laatste maanden wat problemen met mijn gezondheid, en dat ging gepaard met een creatieve dip. Ik ben  van plan om deze blog weer wat leven in te plaatsen, of dat met lingerie of andere creatieve uitspattingen zal zijn weet ik niet. Maar in ieder geval bedankt voor je hart onder de riem, Tialda!

De Liebster Award is bedoeld om kleine Blogs met minder dan 300 volgers onder de aandacht te brengen en weer aan elkaar te linken door zelf ook weer 3 mensen te nomineren voor de Award. Op deze manier ontdekken we weer nieuwe blogs.

Zodoende wilde ik deze Award weer doorgeven aan: Tialda (Gestrikt), Jos, en Hannie, drie van mijn lingerievriendinnen die een blog bijhouden. Omdat ze hem alle drie al ontvangen hebben, wil ik hem ook doorgeven aan Mandy, omdat zij met behoorlijke gezondheidsproblemen kampt en wel wat aanmoediging kan gebruiken. En bovendien hele mooie dingen kan maken!

Om jullie te laten zien dat ik niet helemaal stil heb gezeten, hier nog een foto van de 'prinsesse-jurk' die ik heb gemaakt voor mijn nichtje die jarig was in Januari:



Mijn nichtje is niet echt heel meisjes-achtig, maar kennelijk maken ze allemaal zo'n fase mee waarin ze een roze jurk willen dus ja, dan krijgt ze dat! 

4 opmerkingen:

  1. Dankjewel Saskia voor de award. Ik hoop dat je creatieve en gezondheidsdip snel over is en dat we weer het mooie werk van jouw hand hier voorbij mogen zien komen! Die prinsessenjurk is een heeeel goed begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte, hoop dat we weer gauw mooie werkstukken van je mogen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je er toch een Blog overschrijft! Bedankt voor de Award! En ik hoop dat we snel een BH van jou hand kunnen zien! Wie weet met de lente in aantocht dat het wat beter gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Saskia, erg leuk om hem weer te krijgen. Dat jurkje is ontzettend gaaf geworden en nu met de zon erbij hopen dat de creativiteit weer snel terugkomt!!!!

    BeantwoordenVerwijderen