zondag 1 mei 2011

Mijn werkruimte - My workspace














Deze week wilde ik iets anders in mijn werkruimte, en ik vond dat een mooi moment om met jullie te delen hoe die er eigenlijk uitziet. Hier zie je wat oude foto's, hoe het was. Maar nu wilde ik de (naai-)tafel die tegen de muur staat bij het raam zetten zodat ik meer van het licht gebruik kan maken en los, zodat je er van twee kanten aan kunt zitten. Handig als ik met meerdere mensen wil werken of les ga geven. De grote tekentafel staat nu tegen de muur, hij ligt meestal vol met lappen en werkstukken waar ik mee bezig ben.


Onder de trap in de woonkamer staat mijn laatste aanwinst, een tekentafel van Ikea met een lichtbak, handig om tekeningen te kunnen overtrekken. Ik gebruik hem ook als computertafel. In de rode draadmandjes onder de tafel berg ik mijn tekenspullen op.




Mijn lingeriematerialen berg ik op in de Expedit (van het zweedse woonwarenhuis) en mijn stoffen in de houten linnenkast. Mijn garen heb ik opgeborgen in een plastic ladenkastje, voor de klosjes heb ik houten spiesjes in een plank met gaatjes gestopt zodat ik ze handig op kan bergen.


Here you can have a look in my workspace. I just changed it a little bit so I have more use of the light. If you want to know more, use the translator in the sidebar.

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk om zo'n ruimte te hebben.
    Ik zag al een paar mooie bustiers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een superfijne werkplek! Wat een ruimte! Het ziet er echt super uit, ik ben jaloers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat licht op de tafel! Maar eens in het echt gaan bewonderen allemaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideale werkruimte hoor! Ik ben ook aan het zoeken naar een eigen werkruimte in huis, kan alleen de beste plek niet zo goed vinden.

    BeantwoordenVerwijderen