zaterdag 28 augustus 2010

Surprise: bra cake!



Mijn zus maakt prachtige taarten en ik kreeg vandaag een geweldige verassing; een bh-taart! Met leuke ornamentjes erop zoals een naaimachine en naald en draad, toepasselijker kan bijna niet! De Jack Skelleton en Sally-taart was voor mijn vriend (ik zal Sally wel zijn, met de naaimachine, en Jack geeft haar heel toepasselijk een schaar!). Oh ja, ik kon de bh-taart nog eten ook, want ze had hem speciaal voor mij glutenvrij gemaakt!

My sister makes beautiful cakes and today she gave me this wonderful surprise: a bra cake! It even has little decorations on it, like a sewing machine, thread and a needle. The Jack Skeleton and Sally cake was for my boyfriend (guess I'm Sally with the sewing machine, and Jack's giving her scissors!). And I could even eat the bra cake because she made it glutenfree, especially for me!! 

3 opmerkingen: